Honda GT təqdim olundu: Zərif dizayn, lakin interyer suallar doğurur


1 may 2025 21 Honda
Honda GT təqdim olundu: Zərif dizayn, lakin interyer suallar doğurur
Yeni Honda GT elektrik avtomobili cəlbedici adı və müasir, axıcı dizaynı ilə diqqət çəkir, lakin ən çox müzakirə olunan hissə onun interyeridir. Avtomobil istehsalçıları smartfonların sürücüləri yayındıra biləcəyini deyir, lakin GT-nin ekranlarla dolu salonu da bənzər narahatlıq doğurur.

Avtomobilin qapılara quraşdırılmış displeyləri xarici kameralara bağlıdır və üst paneldəki cihaz klasteri vacib funksiyanı yerinə yetirir. Lakin əlavə ekranların çoxluğu, xüsusən sərnişin tərəfdəki böyük ekran, artıq kimi görünür. Tənqidçilər onu qalın çərçivəli, 2010-cu illərin əvvəllərindəki ucuz planşetə bənzədirlər və panelə uyğunsuz şəkildə yerləşdirildiyini qeyd edirlər.

Müsbət məqamlardan biri odur ki, əyləncə sistemi ilə sürət qutusu yanındakı şaquli ekran arasında bəzi fiziki düymələr yerləşdirilib. Əsas displey də sabit toxunma düymələrinə malikdir, lakin ümumilikdə istifadənin rahatlığı və vizual cazibəsi hələ də müzakirə mövzusudur.

Bəs Honda GT nədir? Bu model Çin bazarı üçün nəzərdə tutulmuş yeni Ye seriyası elektrik avtomobillərinin sonuncusudur və keçən il təqdim olunan S7 və P7 modellərini izləyir. Kupeyə bənzər dam xətti ilə GT daha idman üslubunda dizayna malikdir. Rəsmi görüntülərdə iki versiya göstərilib: mavi rəngli Dongfeng Honda GT və qırmızı rəngli GAC Honda GT — hər ikisi Honda-nın Çindəki birgə müəssisələri tərəfindən istehsal ediləcək.

İlk dəfə keçən il konsept olaraq təqdim olunan GT artıq istehsala hazırdır və Auto Shanghai sərgisində digər yalnız Çinə məxsus Ye seriyası modelləri ilə birlikdə nümayiş olunur. Bu avtomobillər Ye seriyasının flaqman modelləri kimi tanıdılır, lakin texniki göstəricilər hələ açıqlanmayıb.

GT-nin əvvəlki P7 və S7 modellərində olduğu kimi e:N Architecture W platformasında qurulacağı gözlənilir. Bu platforma həm arxa, həm də tam ötürücülü versiyaları dəstəkləyir. Tək mühərrikli modellər 268 at gücü, iki mühərrikli versiyalar isə 469 at gücü istehsal edir. Güc mənbəyi 89.8 kVt·s CATL batareyasıdır və bu batareya CLTC dövrünə görə arxa ötürücülü halda 650 km (404 mil), tam ötürücülü halda isə 620 km (385 mil) məsafə təmin edir.

Dongfeng və GAC versiyaları iki rəngli boya və ənənəvi düzbucaqlı formalı loqodan imtina edən yeni Honda loqosu ilə fərqlənir. Korpuslar demək olar ki, eyni olsa da, faralar, arxa işıqlar və bamperlər bir-birindən fərqlənir. S7 və P7 modellərində olduğu kimi, GT-nin dizaynı da qlobal Honda modellərindən əhəmiyyətli dərəcədə fərqlənir — və etiraf etməliyik ki, olduqca cazibədar görünür. Kaş ki, salon bu qədər ekranla yüklənməsəydi.

Xəbər qalereyası